Американська компанія - власник популярного сервісу мікроблогів Twitter подала заявку на первинне публічне розміщення акцій ( IPO). Про це прес- служба Інтернет- компанії повідомила у власному мікроблозі .
«Ми конфіденційно подали заяву до Комісії з цінних паперів і бірж США на заплановане IPO. Це повідомлення не є пропозицією про покупку цінних паперів » , - пише компанія . При цьому на даний момент залишається невідомим , коли саме компанія вийде на біржу.
Як пояснює журнал Forbes , заяву про вихід на IPO без пояснення будь-яких деталей - стандартний спосіб , до якого вдаються компанії для того , щоб оцінити , чи є попит на їхні акції . У деяких випадках , якщо виявляється, що попит незначний , компанії можуть і зовсім відмовитися від своєї заявки . При цьому у випадку з сервісом мікроблогів Twitter цього , швидше за все , не відбудеться - ресурс входить до десятки найбільш відвідуваних сайтів в Інтернеті.
Однак як зазначають журналісти Forbes , заявка на IPO ще нічого не говорить про реальні фінансових показниках компанії - виручка, прибуток , витрати. Конфіденційність заявки не дозволяє інвесторам точно оцінити реальну привабливість Twitter для вкладень .
Адже у випадку з Інтернет- компаніями і сервісами завжди існує небезпека виникнення « мильних бульбашок» і ситуацій , коли перспективний бренд не приносить очікуваного прибутку . Так, зокрема , сталося з іншим Інтернет -гігантом - соціальною мережею Facebook , чиї інвестори запідозрили , що компанія ввела їх в оману , переоцінивши свою капіталізацію в два рази.